sommarlov

Då var första året av tre slut. Är godkänd på allt hittills. Väntar nu bara på resultatet på sista hemtentan. Hoppas på ett G, så jävla hårt. Rapporten lär vi ha fixat, då läraren inte sa något efter seminariet. Håll tummarna för mig! Palla börja plugga innan hösten drar igång igen.

Igår vankades grillkväll med klassen. Var nog runt 20 personer som kom hit. Plus "bihang" på 5 personer som pluggar annat. Kontentan var väl att det hade varit bättre om bara klassen kom. Lätt att vara efterklok kanske. Jag lär ha framstått som världens grinkäring, men det skiter jag högaktningsfullt i. Har jag sagt EN sak, så bör man fan lyssna på det också. I övrigt var det sjukt kul. Så jävla najs att så många kom. Diggar verkligen klassen. Så jävla skön! Hoppas verkligen det blir mer sånt i höst!! :) 

Nu ska jag packa ner mitt liv, för att imorgon bli hämtad av Pappa. Hem till Åmål, där jag kommer tillbringa hela sommaren. Kommer bli så skönt! Träffa alla söton. Jobba och tjäna pengar. Bara vara. Sola. Bada. Dyka? Aaaah! Jag mår så bra!

Jag lade upp ett kort på fb för ett tag sedan. Vackrare än många andra. Jag fick även ett MMS igår. ehm. Mer sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0