mantrat innehåller nu fler än mig

Igår var dagen D, Lisa skulle återigen hoppa i fula arbetskläder och göra sig hörd bland halvdöva tanter. Jag kom dit för tidigt och kände att jag nog kunde unnat mig en lång sommarsemester vid namn sommarlov. Nåväl, jag får ju träffa många av de charmiga, lära känna några nya samt känna mig förjävla behövd. Alltid något, som sig bör här hemma i fucking.

Kväll igår. Delad idag. Dag imorgon. Jag har ont i fötterna nu! Foppatofflor i all ära. Stenhårda golv a la Illern ligger det då rakt inte någon ära i. Ska sluta leka klagomur härnu. Det har varit kul, men jag är trött. Arrajt?

Mantrat ja. Schni schna schni schna. Detta utvecklades till Lisa Lisa Lisa Lisa. Vill ni veta hur det låter idag? Lisa Lisa Lisa Åsa Åsa Åsa Schni Schna Visa Lisa Åsa Lisa Åsa Schni Schna. Ah well, you get it. Spännande!

Imorgon vankas rastdejt med sötaste Marie. Hoppas det blir fler sådana, alternativt heldagar spenderade tillsammans. Inte träffat lilla Annie på en smärre evighet heller, så det måste ske snart.

Om ni undrar så finns det Moose i Rosa Kiosken på torget. Det har Therese Nilsson sagt till mig idag! ;) haha!

Fortsätt få mina kinder att rodna, mitt inre att bli varmt och mitt öra att koka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0