väntat och oväntat

Den senaste tiden har genomlevts som på sockervadd. Sött, fint och lätt, men med en bismak av att det var lite för bra för att vara sant. Alla önskningar går inte i uppfyllelse, något som jag blir mer och mer varse för var dag som går. Inget varar för evigt...

De senaste månaderna har varit de bästa på otroligt länge och jag önskar att jag också skulle kunna kalla denna månad samt kommande månader lika underbara. Tyvärr styr man inte över allt som händer, så jag får istället se tillbaka på det som var fint och glädjas åt det. Tro nu inte annat än att jag gör det, för det gör jag verkligen. Too good to be true?!

Sen har även några oväntade och förvånande saker kommit upp till ytan, vilket har bidragit till mungipor i uppåtgående riktning. Enough said about that.

Åter till verkligheten då kanske. Har fyra dagar kvar på mitt schema, sen är jag ledig till den 30e Augusti. Att säga att det känns guld är en enorm underdrift. Yey! Under dessa lediga veckor har jag ett inplanerat besök från Kumla, ett besök som ska göras i Öret, förhoppningsvis några dagar tillbringade med Sara och massa natur, möjligtvis en resa utomlands, timmar spenderade i solen och vattnet, en sjudundrans massa fyllor och kanske även en vecka i Växjö.

Jag tror att jag kommer summera denna sommar på följande sätt: FANTASTISK! Och den kommer få ett fint Väl Godkänt i betyg.  ...om nu inte det återstår att se. Ah well, förmodligen så kommer summeringen se ut som ovan i alla fall.

Vacker är inte nog...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Någon tripp till Karlstad glömde du skriva! ;)

2010-07-17 @ 21:50:14
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Mikka

Buuhuuu! HUR ska jag stå ut på Illern utan att se din sockersöta nuna Lisa?! HUR?! Kan du ge mej ett svar på det?! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR?!?!?!

2010-07-22 @ 12:19:32
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0