champagnesko goes nyponsoppatoffla?!

Har gjort sista dagen på jobbet idag. Jobbade med bästa Puk och jag skrattade väl halva förmiddagen. Smeknamnen hon hittat på till sig själv denna sommar har varit strålande. Vad sägs om Bajs-Puk, Tattar-Puk och Pennlösa-Puk? haha. Med tillhörande situation så var det dödsskratt som gällde. Så söt!

Illern har också en egen version av att ha champagne i en sko. Wanna know? Nyponsoppa i en toffla! HAHAHAHA!

Semester/sommarlov kommer bli underbart, inget snack om saken, men jag kommer ändå sakna vissa saker med mitt jobb. Som alltid. Människorna. Skratten. Kommentarerna. Minnena. I love my job! Klapp, klapp på det! ;)

Nej, packa inför Grebbestad var det ja. Ringde för övrigt Pegorten min nyss. Svaret på min panikfråga angående packutrymme i bilen löd: "Det är lugnt, vi har hela båten att lägga grejer i". haha. Skönt att han förstår mig! Då kan jag ta med mig fyra linnen, lika många t-shirtar och byxor, tre par skor, täcke, kudde, STÖRSTA necessären, ett antal handdukar etc etc etc. Packa lätt är INTE min grej. Ujuj.

[Sofia söt, jag hoppas din bil är stor... Med tanke på nästa vecka! ;)]


Kommentarer
Postat av: Karro

Hej du sötnos!

Du har blivit lika duktig som mig på att uppdatera bloggen ser jag :)

Hoppas att vi kan träffas på måndag!

Puss

2010-07-30 @ 14:35:35
URL: http://ladykaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0