pink, pink, pink

Strömavbrott var det här igår, i ungefär en timme. Låg och frös i mörkret, med telefonen tryckt mot örat. haha. Lite fegisvarning på mig. Sen försvann strömmen ytterligare en stund, men kom då tillbaka efter ungefär 3 minuter. Rätt lagomt strömavbrott!

Nu på morgonen har jag brottats med min okäre vän Folktandvården. Rådande kaos i min mun härnu och jag lovar er att ni inte vill veta. Jag är iaf i desperat behov av en tid, egentligen igår. Tyvärr så hade de ju såklart ingen, men den söta tjejen jag pratade med, lovade att återkomma ifall de fick något återbud. Håll tummar och tår!

Om ungefär två timmar ska jag åka till Siba och inhandla min rosa skönhet. Efter överjävliga föreläsningar, så har jag insett att en liten netbook skulle underlätta totalt. Efter lite runtsurf och hjälp av Micke, så hittade jag min nya kärlek. Vill ni se hur den ser ut, så får ni trycka här! [ibland är det uppenbarligen svårt att ladda upp en bild]

På återseende, mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0