tokfylla

Igår var planen att dra hem till Malin och där gå igenom veckans föreläsningar/anteckningar. Vill ju försöka undvika ytterligare en omtenta, så att börja plugga i tid känns som en plan. När jag väl kom dit (efter en promenad i snöblandat regn som piskade mot mig), så lade vi ner pluggplanen. Fan, det var ju lördag.

Lunchade lite, drack lite kaffe och åt mumsig chokladcheescake a la Jukka. Senare blev det tjat framför teven, god mat och en tanke om alkohol. Sagt och gjort, hoppade till Lyx-Coop en kvart innan de stängde och inhandlade förnödenheter. Sen gick kvällen med väldig fart. Det var speglar, provande av klänningar, skärp, analys av kropp samt prat och tjat i massor. Några Quickfuck/Shit on the grass och sen var både jag och Malin i tiptopform.

När klockan var runt halv fyra bestämde jag mig för att traska hemåt. Normalt sett tar det ungefär 30 minuter att gå, går man i sicksack hela vägen hem kan jag ju intyga att det tar ungefär en timme. Tur jag hade telefonsällskap som inte gav upp hoppet om mig i första taget. ;)

Pratade vidare när jag väl kom hem, så antar att jag somnade strax innan sex. Vaknade kl två och ja... Sen har det inte hänt så mycket.

Lätt att vi måste göra om den kvällen, eller vad säger du Malin? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ooooo..ja! Har man så kul som vi hade det kan man inte göra annat än ta en runda no.2 :D

2010-02-28 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0