tentatomhet

Igår hade vi då tenta i Vårdkommunikation A, Utveckling & Hälsa. Då min studiemotivation inte varit alls närvarande och tack vare lite andra händelser, så kände jag på mig att det inte skulle gå vägen. Hade inget fokus de sista dagarna och kunde verkligen inte tänka rätt. Lite sömn gjorde inte heller saken bättre.

Gick åtminstone dit, för att försöka. Alltid kan man väl ha lite tur med frågorna? Well, det hade jag inte. Jag rörde ihop allt. Och jag kunde inte direkt plocka fram någon som helst kunskap. Så det blir en omtenta. Är dock inte förvånad, så jag får väl bara köpa det. Well, jag vet att jag kommer fixa tentan. Synd bara att jag inte gjorde det på första försöket.

Efter tentan åkte jag och mina två bästa, Malin och Karro, ner till stan. Skulle köpa en väska och äta mat på Saigon. Väskan är drithet och maten var kalasgod. Ett bra avslut på en dittills jobbig dag.

Sov till ett idag, vilket var skönt. Att vakna med huvudvärk var dock inte lika nice. Nu har jag precis pillat i mig lite frukost och ska väl snart börja städa. Sötbesök i form av Sofia senare. Planen för kvällen är Melodifestivalen, vin, tacos och massa hbt-filmer. hihi. Lördagsnöje när det är som allra bäst! Med tanke på vädret, så börjar jag dock undra om hon verkligen kan ta sig hit. Bussarna lär ju ställas in, eftersom snöstormen är ett faktum. Och att gå till Willys för att handla, känns inte heller som någon plan. Plogbilen har INTE åkt förbi här, det kan ni ju skriva upp. Well, får väl dra på mig termobyxorna om hon faktiskt letar sig hit. Mat måste vi ju ha!


Min heta väska!


Kommentarer
Postat av: Evelina

skitsnygg väska! :D och du, om jag kan ta mig till willys och hem igen levande, så klarar du det med! ;P

2010-02-20 @ 16:35:21
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag väntar på uppdatering..:P

2010-02-26 @ 17:43:23
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0