myshelg

Jag får väl ta och inleda med att be om ursäkt, men jag har inte riktigt haft tid att blogga denna helgen. Snosbesöket tog den mesta av tiden, så både plugg och dator blev "lidande". Aja, har iaf haft en supermysig helg.

Lilla fröken söt kom hit i fredags, då vi på studs drog ut till Marieberg. Vår plan stavades I K E A. Sagt och gjort. Stannade till inne i deras Café och lunchade lite. Mitt försök till att vara nyttig håller fortfarande i sig, så jag mumsade i mig en Ceasarsallad. Plockade undar vår vidare vandring på oss lite småsaker. Sen var det kört.

Jag har uppenbarligen ett ständigt behov av att sticka in näsan i "Fyndhörnan" i slutet på denna enorma affär. Och vad fan tror ni att vi hittade där? Några jävla bäddmadrasser. Billiga som fan var de också! De var nedsatta med dryga 50%, så det var lite som hittat. Lycka! Irritationen infann sig dock rätt omgående, då jag insåg att bäddmadrasshelvetena bara fanns til 80- och 140-sängar. Min mellanlandning på 120-säng var tydligen ingen som brydde sig om. Aja, jag övertalade iaf Lizette att köpa en till sin stora säng - and so she did.

Helgen gick och det blev rätt snabbt söndag. Matplanen var för dagen Max (helt utanför min sk diet). Åkte även då ut till Marieberg för att intaga dagens första måltid. Toalettkön på Max var enorm, så vi drog till Ikea. Igen. Hoppade igenom hela affären och min vana trogen så hoppade jag återigen in på Fyndhörnan. Önskade såklart att det skulle finnas en stor låda full med bäddmadrasser till 120-sängar, men inte då...

...det fanns bara EN KVAR!!! :) hihi.

Behöver jag säga att jag förmodligen kommer sova sjukt mycket bättre framöver? ptja. Har en bäddmadrass kostat ungefär 1900:- och kostar nu istället 900:-, då funderar då inte jag länge iaf.

Nu är jag lämnad åt mitt öde, så tänkte ta tag i den där förbannade boken som vi ska analysera. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0