kvävd av Kattis

Idag är jag långt snyggare än jag faktiskt trodde att jag skulle vara. Optimist? Ja, vi kan väl säga det iaf.

Vaknade, återigen, av en överkelig katt. Dagen till ära så ville han ligga under huden i ansiktet. Nog för att det är mysigt när han ligger bredvid en i sängen och spinner, men när han typ kväver en så tycker jag nog inte att det är lika mysigt längre. Antar att jag behöver slänga mina jävla torkade blommor också. (ja, de har dött. nej, jag har inte orkat slängt dem!) Han äter på dem sent på kvällen när man ska sova, tidigt på morgonen när man ska sova och så slänger han i sin leksaksråtta där - förmodligen för att det ska prassla. Inte mkt kvar av de fina blommorna som lever nu, så det är väl bara ordna. Well, det jag ville få fram var i alla fall att jag inte fått riktigt lika mycket sömn som önskat. Imorgon dock, då vankas det sovmorgon!

Den som säger att jag inte är grymt besviken , den ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0