it was a moment, and i know it

Jag kände, så där plötsligt, att jag ville berätta en sak. Detta hände när jag precis flyttat till Örebro och jag samtalade med med den sjukt konstiga bruden jag då delade lägenhet med. (Vi kan kalla henne Ellinor, mest för att det är hennes namn).

Jag och Ellinor satt och pratade när jag av någon mer eller mindre förståelig anledning berättade att Lizette var mitt ex. Hon blev nog lite smått konfunderad och vräkte ur sig något i form med;

"Jag har aldrig haft någon kompis som är homosexuell förut"

Sjukt kvicktänkt som jag är (långt ifrån! fast faktiskt denna gången...) så svarade jag;

"Det har du inte nu heller, jag är faktiskt bisexuell"

haha. Detta får mig fortfarande att le lite inombords. Ett sådant där moment som jag kommer minnas och komma ihåg. :)

Das war alles.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha du är så sjukt skön, Lisa! ;D

2010-02-02 @ 00:05:09
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0