fabulous

It is helt underbart! Bloggen har varit så gott som död i en smärre evighet och jag trodde faktiskt att så gott som alla som läste hade försvunnit. Skönt att se att så inte är fallet. 15-25 personer varje dag. Glädjande!

Frågan är bara om man kan plinka ner vettiga saker, som gör att diverse läsare håller sig kvar. Twt - time will tell.

Jag är nu i Öret iaf. Bakfull är jag fortfarande, eller så är det bara lite "jag har druckit för lite vatten och ätit för lite mat"-huvudvärk som sitter i. När klockan ringde kl sju imorse kände jag efter i ca en minut, sen vände jag mig om och somnade igen. Får väl läsa lite extra på denna del, så jag fixar tentan. Omtenta känns det inte som om jag har vare sig ork eller lust till. Tur man har snälla klasskompisar, som man kan få anteckningar av.

Snart ska jag avslöja något som är fenomenalt jättebäst, men jag väntar lite. Glädje till tusen härnu! :)

Frukost coming up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0