Two more days to go

Ja, nu är det bara två dagar kvar till att jag sitter och skriver tentan. Rätt exakt två dagar till och med. Det är en stor tenta vi ska ha nu, så jag antar att jag kommer sitta kvar även kl 10, detta trots att vi börjar 8.15. Ah well, det lär väl märkas. Jag ser hur som helst fram emot tisdag EFTER tentan. Julmys med två av de allra bästa i Örebro. Ja, två av de bästa överhuvudtaget faktiskt. Så otroligt fina och bra människor. Malin & Maria. Utan dem... Nej. De är bara otroligt bra helt enkelt.

Och apropå underbara och otroligt bra människor, så kommer ju faktiskt Åsa hit om ett par timmar. Kaffe, mackor, tjat, skratt och kramar. Åh, läääängtaaaar! Men för att kunna njuta av Åsas underbara sällskap, så måste jag hinna plocka iordning lite, diska, duscha, käka frulle och duscha först. Så att sitta och kombinera bokstäver till ord och ord till meningar här borde ju ses som rätt onödigt? Yep! Häääääjru!



Så här sjukt snygga är vi, jag och kanelbullen. Snart uppstyrda av
en flaska mousserande vitt vin också. Lite som i vårt esse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0