magont och resfeber

Jag börjar på fullaste allvar få ont i magen inför hösten. Då inte för allt bra som försiggår i Örebro, utan allt fint hemma i Åmål som jag inte kommer kunna ta del av varenda dag. Denna sommaren har varit den finaste på jag vet inte hur länge och jag kommer verkligen sakna allt så jävla hårt. Åmål har alltid varit hemma, nu är det mer hemma än någonsin. Jävla söta människor, varför är ni så fina? Förstår ni hur mycket jag kommer sakna er? Aaaaaah!

Ska dock försöka bortse från magsmärtan och koncentrera mig på den halvt nervösa men sjukt efterlängtade känslan. Den känslan som kallas resfeber. Oh! Imorgon drar jag och Linda till Sousse i Tunisien och är borta i en vecka. All inclusive it is och det känns hur jävla bra som helst! Jag behöver uppgradera min hudkostym några hack. Den vita nyansen är inte lika klädsam som den åt det något mörkare hållet. Håll tummarna för fint väder och en underbar vecka!

För övrigt vill jag bara poängtera att jag saknar vissa människor otroligt mycket. Vet ni vilka ni är? Det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Karro

Förstår precis vad du menar! Skulle ha kunnat skriva det första stycket själv, bara bytt ut Åmål mot Uppsala :) men vi får se till att aktivera oss med något kul i höst när det känns allt för jobbigt! Saknar dig gumman! Hoppas att jag va inräknad bland de personer som du saknar ;) Kram!!!

2010-08-12 @ 06:58:23
URL: http://ladykaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0