funderar

Lisa has got a pounding headache. FUCK! Jag som hade tänkt vika dagen åt 'Vetenskapsteori för nybörjare'. Well, har hunnit plöja några kapitel åtminstone. Nu är det kaffepaus med tumhållning om att skall-E-bank ska hitta en ny vän. Tillika ovän.

Igår var det taco-kväll med klassen. Något som var hur jäkla trevligt som helst. Urskön klass man går i, synd bara att man inte lärt känna alla än. Pratade iaf med några fler igår, och bestämde att vi imorgon skulle ha gemensam förfest. Att förfesten kommer äga rum i någon okänds korridor på Studentgatan, låter jag vara osagt.

Måste erkänna att det är skönt att komma från allt prat i Åmål. Fick häromdagen frågan "Vad har du hört egentligen?", och kunde helt ärligt svara att jag inte hört ett skit. Att folk pratar därhemma, det vet jag ju, men jag har verkligen inte en aning om vad som sägs. Och det är så otroligt skönt! Detta betyder dock inte att jag tycker att Åmål är ett ställe fullt med "pack / drägg / idioter" ...och allt vad man nu fått höra. Jag saknar en hel del, hur mkt som helst. Pratet däremot, det är jag gärna utan!

Nej, kaffebryggaren behöver en avstängning. Och sen tänkte jag kolla efter en digitalkamera. Massa nytt folk, massa upptåg, massa fester. MÅSTE HA EN KAMERA! Kort är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0