bakfylleflytt, once again

Oh yeah! Jag är grym på det där med att flytta och må dret! När jag flyttade upp till Örebro i Augusti ville jag självdö ungefär 83 gånger. Varje minut. Fy fan! Meeeen, jag fixade det. Med snyggt sällskap av Mamma och Thomas, bör väl tilläggas. Thnx!

Nu är jag i Åmål och har turen att få dra på inflyttningsfest hos en av de sötaste, Icka, om en liiiiten stund. Och alla smarta sötnötter där ute, vad tror ni kommer hända imorgon? JAG SKA FLYTTA! Eller ja, ska köra upp massa möbler och annat mox till Örebro. Bakfylleflytt, igen, med andra ord. Skål!

Denna gången är det Pappa och hans bror Tomas som ska hjälpa mig. Bautatack för det, annars hade förmodligen soffan fått stå utanför lägenheten, då mina muskel-lösa armar knappt kan rubba den. hm. Och jag hade inte ens tagit mig dit, på grund av sk brist på körkort. Well, wish me luck. Vill icke icke icke spy i bilen. Grrr.

Svinsprutan igår. 0,5 ml gris fick jag in i armen. Trodde jag skulle få feber och en lam arm idag, men icke. Jag mår tiptop, så när som på en liten kula i armen som gör lite ont. Annars är det inget större gris-fel på mig. Yeah!

Nej ni, nu väntar smink, fix och trix. Sen vin med de söta! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0