Säffle ToR...

...det vad vi gjorde igår! haha. Gäller att utnyttja sina lediga dagar till max, något som jag är fenomenal på. Inte. Vad vi gjorde där? Kollade vad vi hade på våra konton, i en uttagsautomat, och åkte sedan hem igen. Som sagt, vi gör allt för att spara in på tid och hinna med allt.

Hann faktiskt med en sväng till Ica också, där vi hyrde två filmer. "Patrik 1,5" och "Låt den rätte komma in". Svenska filmer var det som gällde. Den första var bra, och efter lite plock här hemma såg vi också den andra. Annorlunda, men faktiskt sevärd. Men så gillar jag ju lite knepiga filmer också... Men den var söt. Som den småstadsbo jag är, älskar jag att man kan hyra film på Ica. Skitnära. Asbilligt. Enkelt. Precis min grej.

Nu vankas jobb, ett till nio. Trist. Hade hellre sett att dagen varit vårvarm, och att jag varit utomhus. Ska egentligen inte klaga. Tagit ut komptimmar imorgon, och ska då åka till Norge. Som sagt.

Nej, nu ska jag masa mig härifrån. Over and out!

   

Ett styck söt katt

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vilken söt katt! <3

2009-04-10 @ 13:26:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0