skillnaden är stor

Mycket har hänt den senaste tiden. Planer har halvt gått i kras, och framtiden blir inte som man planerat. Men det är väl så det är, antar jag.

Jobbiga tider är vad som är nu. Det är inte lätt. Det är svårt att försöka förklara sig. Förklara vad man menar, och detta utan missförstånd. Det är grymt mkt svårare än man kan tro.

Jag hoppas dock att det kan bli bra för oss båda, och att vi kan fortsätta vara vänner. Inte att vi i framtiden inte ska kunna prata med varandra. Att det bara är bråk och skrik. Det vill jag verkligen inte. Men jag har inte längre 'rättigheten' att ställa krav. Hon måste inte göra som jag vill. Hoppas dock vi kan komma att respektera varandra och allt vad det medför/innebär.

Hon är, och kommer alltid vara, min snos! Hoppas också att hon förstår det. Vår tid tillsammans värdesätter jag högt. Hon är en väldigt fin människa, en härlig person. Det måste jag erkänna! ;P hihi.

Nu ska jag dock dra mig till sängen. Ska försöka få några plustimmar på sömnkontot, nu när det blir dåligt med sömn i några dagar. Jobbtajm imorgon... Jag tänker dock inte klaga på mitt jobb, har ju snart semester. Om drygt fyra veckor däremot, då lär jag klaga röven av mig. För då är snart semestern slut, och helvetet kommer åter... Men nu ska vi inte tänka så. Nej nej. Semester och massa kul, det är min plan!

Natti natt, sötnötter.

Kommentarer
Postat av: L

Skillnaden är förbannat stor. Saknaden är nästan större. Jag vill ju vara din. Älskar dig...

2009-06-29 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0