det är liksom slut

Vi har haft så jäkla kul tillsammans. Vi har haft en hel del tokerier för oss. Finns så mycket som har varit så otroligt bra. Som har varit så underbart. Så mycket som jag skulle önska vi kunde göra igen. Alla gemensamma skratt, alla interna skämt. Alla blickar, rörelser och miner. Allt betyder något, har en bakgrund. Finns så mycket man kan säga, så många ord som vill präntas ned. Ändå är det total oreda i mitt huvud. Lite som en orkan som snurrat runt i knoppen ett tag. Allt för att lämna ett smärre kaos efter sig.

Ja, för att inte säga vare sig för mycket eller för lite... Det är i alla fall slut. Vi var vi, men är inte det längre. Trots att det finns så mycket som är bra, så kom vi fram till att ingen av oss mår bra. Det har varit mkt det senaste, och det tycks inte bli bättre. Det känns grymt hårt. Det gör väldigt ont.

Jag ler samtidigt som ögonen tåras. Så mycket som har varit så fint. Saker som vi inte kommer uppleva tillsammans igen. Tror jag.

Kanske att det finns en annan tid för oss. Vem vet? För nu hoppas jag i alla fall att det blir bra för oss båda. Att hon kommer må bra, vara glad. Likaså jag.

Nej ni, detta går inte. Inte än. Det gör för ont. En annan gång, då... Då är jag glad igen. Och då, då ska jag försöka börja blogga. Om jag nu har några läsare kvar. Time will tell.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på dig gumman!!! Kramar

2009-06-11 @ 10:10:24
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: Frida

Tråkigt :( tänker på dig ! Puss*

2009-06-11 @ 10:31:58
Postat av: Therese

Usch va tråkigt!! :( Tänker på dig!! Kraamar

2009-06-11 @ 11:40:08
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja fyy fan vad tråkigt, jag finns här! det vet du!!! STOR kram

2009-06-11 @ 13:16:52
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se
Postat av: Anders

Du har läsare kvar! Tänker på dig! /Anders

2009-06-12 @ 06:02:33
Postat av: Anonym

Du vet att jag fortfarande finns här.

2009-06-12 @ 12:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0