pälsmoln

Hemma igen, efter några dagar tillbringade i Karlskoga tillsammans med Maria, Felicia, Micke och Jonas. Trevligt att komma iväg, men rätt skönt att komma hem också. Saknat min säng! Och min dator. Och att bara få bestämma allt själv! Men det var helt klart trevligt där.

Fick hem min plutt idag igen också. Efter en vecka hos Mamma och nästan en vecka hos Maria har Santosen kommit hem igen. Lägenheten är totalvarm när det är värmebölja ute, så då var de snälla att ta hand om honom. Annars hade jag nog varit en Lillis fattigare.

Nu har jag dock Lillis i hela ansiktet. Han fäller så jag inte vet var jag ska ta vägen. Päls i ögon, mun och näsa. Lika mysigt som det låter -- INTE! Så jag har borstat honom hur många gånger som helst nu ikväll, plus duschat honom. Får väl fortsätta borsta imorgon.

Planen var att vänta till halv två med att gå och lägga sig, men jag tror inte jag orkar det. Bättre att sova nu, och fixa nattens plan imorgon istället. Hoppas det går bra med busskörandet, och att du kommer hem safe & sound.

Allt är knas. Jag kan inte rå för mina ord, hur jag är eller så. Förlåt om det blir värre för dig, men vi är väl två om detta. Allt du gör är kanske inte så underbart för mig heller. Well, vi måste nog prata. Och komma fram till något. Lät på dig som om du hade en plan. Hoppas den är bra.

Nej, sängen väntar. Sweet dreams [Aaaatjooo!] ;)

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej där! Har saknat ditt bloggande. Nu ska ju inte jag vara sämre utan har lagt upp en egen. Lite scary men nåväl, kör så det ryker. Kolla gärna på anders.bloggplats.se eller på poppens.bloggplats.se så kanske du känner igen avsändarna.

Kram från oss båda genom Anders

2009-07-09 @ 18:55:52
URL: http://anders.bloggplats.se
Postat av: Anonym

Du borde operera din panna :D

2009-07-12 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0