några foton är nu på sin plats

Ja, jag är sämst på att lägga upp en massa bilder. Så nu tänkte jag slänga upp en del från den senaste tiden :)



Lizette matar fiskmåsarna med överbliven grillkorv, på Bofors camping på Tjärnö.
[kustenhelgen, semester -o9]


Ett av alla foton av schimpanserna på Kolmården.
Fick bli ett MMS till Frida, utan tvekan!
[semester -o9. kolmården/sommarstugan i Gnesta/Örebro]


Total översvämning i hela Åmål, detta fotot på Åmålsån.
[Blueshelgen, sommaren -o9]


Åsa & Gunilla, under en vinkväll hemma hos mig.
Många planer, några nappade. Massa skratt!
[sommar -o9]


Sötbarnet Felicia. Kortet taget under en bilfärd, på väg mot stranden.
[total värmebölja, slut Juni -o9]


Anna tittar ut ur hennes & Fredriks tält. Tälten är inget att rekommendera,
de är pygmésmå! Men vi skrattade högt åt dem, och vaknade faktiskt torra och (totalt jätte-)varma.
[kustenhelgen, semester -o9]


Ett as-snyggt (!) kort på massa korövar! hihi.
[safariparken, kolmården. semester -o9]

Nej fan, nu är det verkligen dags att sussa. Upp imorgon strax innan sju,
och befinna sig på jobbet senast halv åtta.
En dag med Gullan, Annie, Elin, Micka, Prapai och Anna J.
Lite som en guldsöndag! :)




Kommentarer
Postat av: L

Oh mina heta blekfisa ben ;D De är ju så man dör av hetheten..

2009-07-25 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0