och den som åker ur Let's Dance ikväll är...

Ja, snälla lilla puttinuttiga jävla Blondinbella, sluta tänk! Eller åtminstone, sluta prata. Eller DANSA?! Käre värld. Den människan irriterar mig!

Och varför i hela friden ska de alltid tjata om hennes förbannade blogg? Och sist jag kollade hette bruttan ISABELLA!!! gah.

Konstruktiv kritik trodde jag betydde att man fick tips på hur man kan förbättra något och inte "du gör det nog bättre nästa gång". Det är ett finare uttryck för "du sög getarsel, men om du kämpar som en blådåre kanske det inte blir lika illa nästa gång".  Och det ser inte jag som konstruktiv kritik. Men jag har väl fått det om bakfoten.

Jag är bitter idag. Jävligt bitter. Så jävla bitter att jag sänkt mig så lågt att jag visar vad jag tycker för BB i min blogg. Men självklart, jag hade nog inte retat mig lika mycket på henne om jag själv inte läst det hon skriver. Men snälla ni, tro inte att jag läser den dagligen. Det händer mest då hon visar sitt tryne i tv, och jag kommer att tänka på henne.

Nej, nu ska jag dra mitt bittra jag till sängen. Men först ska jag duscha. Det är fucking behövligt efter en dag på jobbet. Måste få prata med Älsklingen innan sömn också. Hon saknas. Fy skäms, åka iväg sådär. Blä på dig!

Kommentarer
Postat av: Liz

Men älskling, jag kommer ju hem snart!

Jag saknar dig också, som fan...

Kommer pussa sönder dig när jag kommer hem ;)

2009-01-16 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0