vad ska jag ha på mig?

Imorgon vankas det dop, vilket ska bli himlans mysigt. Var bra längesedan sist faktiskt. Förra gången var det Felicia som skulle bli blöt i kalufsen, och hon är tre år nu. Så det är på tiden! :) Frågan är bara vad man ska ha på sig för kläder. (jag vet att jag är segast i stan, som tänker på det nu.) Lizette är lika fundersam hon, så det får bli en tur till karlstad senare. Jag har allt en utväg här hemma, om jag nu inte skulle hitta något som duger. Aja, inte direkt mina kläder som är huvudattraktionen på dopet, utan snarare lilla söta Annie.

Har haft tråkigt sen jag drog mig upp ur sängen. Hade en plan för dagen, som tyvärr gick i stöpet då jag läste lite mer om det jag tänkt. RÖV! Så det kommer ta aningen längre tid än jag först trott. Men som det ser ut i dagsläget kanske det inte gör så mkt ändå. Håll tummarna för mig, det lär behövas! :)

Skulle eg fikat med Maria också, men som sagt - jag vaknade för sent. Klart jag kan ställa klockan, men min kropp behöver sova. Likaså min hjärna. Kommer vara totalslut på tisdag då jag varit igång väl länge. Skulle också ha simmat med Jojjo idag, men karlstad känns lite viktigare än klorblötläggning av kröpp. hm. Latboll på mej!

Måste lägga upp en bild på en ursöt napp jag hittade förut! Kikade in på bluebox.se, och lyckades hitta denna lilla rosa sak. Är den inte söt?


Nappen kan ni köpa här.

Kommentarer
Postat av: Therese

Va sööt =)

2009-02-16 @ 13:17:20
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: Emmelina

Du har blivit UTMANAD! Gå in på min blogg och läs reglerna för hur utmaningen går till! :-)

2009-02-17 @ 20:42:48
URL: http://emmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0