säga vad man vill

...men hemma är alltid bäst. Och då menar jag kanske inte hemma som i min lägenhet, utan snarare hemma som i Åmål. Skulle kunna rabbla upp massa saker, men det orkar jag inte. Jag är hemma, och jag är obeskrivligt glad över detta.

Växjö ja. Finns väl en hel del att säga, men det tjänar inget till. Som sagt ovan, jag är glad att jag är hemma.

Kom hem till stan igår kväll, efter dryga fem timmar på buss/tåg. Världens bästa Mamma kom och hämtade mig och bästa Gunilla på stationen. Skjutsade hem G, och sen åkte jag med min Mor hem. Fick lite pizza som var kvar sedan tidigare, mums! Riktigt skönt att tillbringa kvällen där. Satt och spanade efter en ny laptop på deras dator, då min gått och blivit sjuk. Känns som idé att införskaffa en ny.

Thomas började jobba idag, så jag och Mamma hade en mysfrukost tillsammans. Loved it! Finns återigen en säng i mitt gamla rum, så nu är det bara att promenera dit, och faktiskt kunna stanna. Också god möjlighet att sova där när jag är på besök i stan, och behöver lite dos av de två som bor där :)

Inte nog med att jag behöver en ny dator, jag ska också köpa tv och ny cykel. Känns som att alla mina skattepengar kommer svischa iväg, med en väldig fart. Antar dock att det kan vara värt det.

Konstigt att allt blivit såhär. Vilken förändring. Tråkigt, fruktansvärt tråkigt. Men nu vet jag, och behöver inte lägga någon tid på det. Synd att det blev som det blev dock, något annat kan jag inte säga.


Kanske skulle ta och börja packa...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer sakna dig så in åt helvete!!! :(

2009-08-10 @ 19:04:52
Postat av: Lisa

Jag sakna dig också. Inga tvivel om det! Men jag kommer bo hos dig när jag är i stan, och jag hoppas att du kommer bo hos mig ibland också. Hälsa på måste du, annars blir jag rosenrasande. ;P

2009-08-10 @ 21:57:37
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: L

Åh du är bäst, älskar dig så mycket ;)

Klart jag kommer att hälsa på.

2009-08-11 @ 00:09:02
Postat av: Anonym

jag älskar dig fast du kanske itne tycker jätte bra om mig just nu hihi

2009-08-14 @ 20:49:32
URL: http://gurlifagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0