guru på att packa?

Eftersom jag faktiskt varit ledig både igår och idag, var planen att packa totalt. Också på grund av att jag faktiskt flyttar i helgen, var det aningen väsentligt att packa. Eftersom jag själv inser detta, så borde jag ju ha gjort det nu också - inte sant?!

Joråsatte, klart jag har packat. Några kollegieblock, ett par pennor, några papper, sjalar, halsdukar, mössa och vantar. Och där tog listan slut. JAG BORDE SKÄMMAS!

Tydligen gör jag inte det, då jag sitter som fastklistrad framför datorn. Antagligen blir det väl som sist; jag panikpackar dagen innan jag ska flytta, samt jävligt tidigt samma dag. Skillnaden mot sist är dock att jag inte kan till mitt tidigare hem och ta med mig saker. Denna gången behöver jag ta tåg/buss dit, och sedan be om någon som kör upp mig och massa pinaler till Örebro.

Jag borde verkligen ta tag i detta nu. Eller ja, snarare nyss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja att du inte skämms lisa hehe , äsch då det hinner du allt dagen innan..... pöss på dig

2009-08-18 @ 22:05:38
Postat av: Anonym

ja att du inte skämms lisa hehe , äsch då det hinner du allt dagen innan..... pöss på dig

2009-08-18 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0