äntligen i Växjö hos Åsan min

Sitter nu invirad i en handduk, efter en styck skön dusch. Gårdagen tillbringades mestadels på ett tåg, med bästa Gunilla. Växjö och Åsa var vårt mål. Hela fem byten hann vi med innan vi var framme, en av sträckorna med ett X2000-tåg. Något som jag måste erkänna var väldigt flådigt. Fort gick det och tyst var det. Sämre kan en ha't!

Väl framme drog vi snabbt i oss var sin cider och sen korkade vi upp den första vinflaskan, snabbt följt av den andra. Ack så trevligt. Ibland önskar man att man kunde få tiden att stå stilla. Men, det är en uppfinning som inte ännu finns på marknaden. Tyvärr.

Åsa jobbar idag 07.00-15.30. Jag och G vaknade strax efter tio, och käkade frukost vid två! :) Har haft en mysig dag hittills, i denna härliga lägenhet. Pratade nyss med innehavaren, och hon är på g hem. Liiite tidigare än trott, till allas stora glädje. Planen för eftermiddagen är att göra stan, grilla och dricka alkohol. (lite som en skräll?!)

Nej, kläder kanske kan ses som en idé. Well, på återseende. Pussilago*

Kommentarer
Postat av: L

Fan va ni super då :P

Tänk på levern!

2009-08-07 @ 12:29:49
Postat av: Lisa

Asch, den får börja vänja sig igen. Blir fest ikväll igen. Och kanske imorgon också. ;)



När jag börjar plugga sen vet vi ju hur det kommer bli. NOLLNING!!! ;D

2009-08-07 @ 13:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0