epilaj... epilaj... epilaj...?

Epilaj? Nej nej, epilator - AJ! ;D hihi. Önskade mig ju en epilator i födelsedagspresent. Fick inte en sådan, men väl pengar till en. Så idag hoppade jag iväg och införskaffade mig en dyr smärtmaskin. En rosa till på köpet, gott mos! Och självklart när jag köper något, så ä jag tvungen att prova den så fort jag kom innanför dörren.

Smärta? SJÄLVKLART! hihi. Men man vande sig till slut, och efter ett tag var det faktiskt lite skönt. Makaber? Aldrig.

Men det ska bli gött att slippa raka benen stup i kvarten. I början får jag väl använda den rätt ofta, men sen ska det hålla i sig länge. Eller så sägs det iaf. Vore jävligt underbart till sommaren. Kan man gå till jobbet i di fule gröne, utan att skämmas över ludna ben. Om det nu vore som så att man var morgontrött... ;P

Imorgon ska jag på begravning. Har länge bävat för den dagen jag återigen ska på begravning. Förra gången jag var på begravning grät jag så att bänken skakade, och det fanns ingen hejd på mig. Grymt jobbigt. Men så var det ju Mormors begravning också. Samma sak begravningen innan det, Fredriks. Så det kanske var en självklarhet.

Imorgon är det Ragnar som ska begravas. Vi är inte släkt, men det var som min gammelmormors "särbo". Så jag, Mamma, Thomas, Anders och Ulla-Beth ska dit, tillsammans med Gammelmormor Aina. Begravningar är alltid jobbiga, men jag tror nog inte att jag kommer reagera som tidigare. Hoppas den blir fin, och det tror jag alldeles säkert att den blir.


Usch, jag börjar gråta bara jag tänker Mormors begravning. Snart två år sedan, och det skär fortfarande otroligt. FAN! Hoppas jag inte tänker på det imorgon.

För att nämna något trevligare. Älsklingen kommer hem imorgon, ska bli otroligt skönt att se henne. Fick höra hennes röst i några minuter förut, kärlek! Har miljoner frågor till henne, om allt som hänt. Iiiih, jag längtar SÅ! hm.

Big Brother innan sömn, lite som en plan. Somnade förut, i dryga timmen. Så tröttheten är inte total just i detta nu. Aaa, ska försöka skaka liv i katten så han kan busa sig trött nu, och inte när jag ska sova. Sov gott! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0