en annorlunda tid

Suck och stön. Ensamheten är total. Överkörd, likt en mosad grävling. Struntad i och hoppad på. Allt för den goda sakens skull?

Ärlighet varar längst. Ibland önskar jag att jag förstod mindre än jag uppenbarligen gör. Kan man inte bara låta dåtid få vara dåtid, och istället bry sig om nutiden?

Ultimatum är dumt, tydligen av ondo. Håller med. Dock inte nu. Gräver i magen, gräver i huvudet. Försöker förstå, utan framgång.

Fördelar. Nackdelar. Vem segrar? Svaret är inte så självklart som man vid första anblicken kan tro.

Elakheter blir till vardag. Elakheter ignoreras. Ingen vinner något på det. Vilja att hävda sig. Saknad. Vara den enda som betyder något? Störst bäst och vackrast. Denna person äcklar mig, trots att vi aldrig ens träffats. Du förstör mig, oss.

Suck och stön. Klagomuren deluxe.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men herregud Lisa vad är det som hänt egentligen?? :( Kraam

2009-04-13 @ 09:18:08
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg suger, du bara klagar.... herregud!!!!!!!!!

2009-04-13 @ 18:34:55
Postat av: Lisa

Min blogg, mitt val. Ditt val om du ska läsa eller inte. Svårare än så är det inte.

2009-04-13 @ 18:44:35
Postat av: Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-13 @ 18:46:52
Postat av: Micka

Hjärtat! Vad har hänt?



Stooor kram & en blöt köss!

2009-04-15 @ 15:10:40
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0