behov av ilska

Ja, jag har nog konstaterat det nu. Jag måste få ett hysteriskt vansinnesutbrott för att jag ska komma förbi all skit som varit det senaste. För tillfället lägger jag bara allt på hög hela tiden. Försöker se till att inte förstöra för vare sig mig eller någon annan. Till vems lycka? Ja, absolut inte min iaf. 

Jag behöver bli sur. Jag behöver skita i vad folk tycker och tänker när jag uttrycker min åsikt. JAG behöver vara svinig en sväng. Bara för att sedan lugna ner mig och släppa allt gammalt.

Hur kan jag då komma dit? Jag vet faktiskt inte. Jag försöker få folk att förstå, utan vidare värst stor framgång.

Jag är vansinnig, men tyvärr också vansinnigt rädd och ledsen. Hurfan ska jag då kunna ta tag i detta?

Födelsedagen förra året var mkt trevlig, men den slutade i total misär. Frågan är om den ens kommer vara värd att fira i år, eller om jag ska flytta fram tårtkalaset ett par veckor och gå direkt på spriten.

Hade jag bara haft mig själv att tänka på just nu, så hade jag förmodligen packat en ryggsäck och dragit härifrån ett par dagar. Det vore obeskrivligt skönt, utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0