failiure goes bus.

För att berätta vad som är fel på datorn; skärmen paj. Den startar inte när man startar datorn. Totalt dundermörker. Så håll tummarna för att den ska lagas utan att det blir allt för dyrt... :(

Varit till komvux & Mamma-Lena idag, för att diskutera bussutbildning. Mest pga att posten ibland kan vara aningen seg, och är man grannar så är man. tss. Så nu blir det till att skicka in ansökan, hoppas på det bästa och sen vara väldigt fit for fight den tredje oktober. iiiih. Håller tummarna älsk!

Snurrar i ögonen, börjar fundera på om jag kanske behöver glasögon. Och med glasögon menar jag linser. Mest pga dig. Men det kan faktiskt vara hett med glasses, inte sant? Eller så är det total matbrist sen gårdagens lunch. Är man känslig så är man.

Räkbåten med jobbet nästa. Ser mörkt ut, så kanske att jag gör som Gullan föreslog; "Ja, då går jag väl dit och ber att få med mig räkorna hem!" haha. Då blir man ju mätt, utan att bli genomsur/sjösjuk. Lite som en plan?!

Åt helevete med att sommarviket är slut. Vill inte! Riktigt skönt att kunna planera sitt liv efter hur man jobbar. Inte behöva hålla sig hemma ifall de skulle ringa. Är ju, konstigt nog, som så att det blir griniga miner om man nu mot all förmodan inte kan infinna sig på jobbet en kvart efter man blir inringd. Ehm, vissa människor verkar inte ha några liv. gah! Och jobba bör man, annars...

Snart fredag. Snart fredag. Snart fredag. Snart fredag. Snart fredag. Snart fredag!

Kommentarer
Postat av: icka

hej å hå, här tycks det inte hända mye=)

nå blir det någon fest från eran sida på fredag?

kram

2008-09-07 @ 16:03:57
URL: http://wahlstroms.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0