rosa eller blåmönstrad?

Bah, är det inte det ena man funderar över - så är det förmodligen det andra. Så, nu håller jag på och velar om arbetskläder. Ska jag köpa en skarpt helrosa arbetströja, eller en som är blå med lite mönster på. Råder delade meningar bland de jag redan frågat. Gah! Total beslutsamhetsångest härnu.

Annars kan jag väl meddela att idag är dagen då jag blev konverterad. Lycka! Eller ja, lycka fram till ett styck arbetskompis fällde kommentaren "Ni blir nog varslade om ett par månader."  Tack Marina, det värmde!! ;P Jag ignorerar dig och är glad istället, tror det blir bättre så. hihi.

Tröttheten övervann det mesta förut, och jag somnade strax innan fyra. Vakna var väl uppenbarligen inte en plan värd att genomföra förrän kl halv sju. Så hur fan jag kommer kunna somna senare ikväll, det kan man ju undra. Får väl spana på Paradise Hotel, det slutar ju aningen sent.

Om man kommenterar bloggen kan man väl iaf skriva vem man är? Så "läsare" - who are you?

Kommentarer
Postat av: Verra

Den blåmönstrade e skit nice, men jag hade valt den rosa=)

2008-10-10 @ 22:35:21
URL: http://ollesmammi.blogg.se/
Postat av: Micka

Mikaela Lerhman heter jag, HEJ! ;]

2008-10-11 @ 13:49:59
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0