ledig

WOHOO! Jag är ledig idag. Känns tiptop! Började dagen med en fin sovmorgon till 11:18, sen pep mobilen. Tio minuter senare knackade Marie på dörren, fikatajm. Nu har hon lämnat mig, skulle till IKEA med Mor och syster Frida.

Själv ska jag in i duschen, för att även jag ska dra till IKEA om en stund. Fast då med min Mor och utan Frida. Antar att vi kommer ses där :)

Idétorka till bloggen. bah. Ber om ursäkt för sjukt tråkigt inlägg.

Men vet ni vad, jag är iaf KONVERTERAD!!! hihi. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: Anna

SÄG TILL NÄSTA GÅNG DU SKA TILL IKEA DUMMER!!! :P

2008-10-13 @ 18:06:29
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: Micka

Hahaa! Men de va så klock-rent o bara skriva i mitt namn o presentera mej lite mer formellt.. Hehee.. ;] Du förstår ju min törre humor! Eller..?



Kram på dej raring!

2008-10-14 @ 12:21:01
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0