korkat med "Efterlyst"?

Sedär, nu börjar det faktiskt bli ordning på torpet. Och det gillar jag!

Min bättre hälft sitter i en bil på väg till Stockholm, vilket faktiskt känns jobbigare än vanligt. Tre veckor till vi ses igen, men då kommer hon inte längre åka hem, utan stanna här med mig. Sambo, det klingar fint det. :) Det gör saker och ting mindre jobbigt iaf!

Helgen = perfekt på alla sätt och vis. Blev väl lite väl mkt av goda drycker i fredags, vilket resulterade i att jag halvt däckade i soffan. Några timmar senare släpade jag med mig mitt tunga huvud till sängen, knaprade ipren och somnade. Sen fit for fight efter några timmar igen. Susen!

[måste bara höra, om det är någon som tänkt som jag. rosa bandet-galan går på trean... varför inte ha en sån gala på typ SVT eller fyran? ja, någon kanal som alla har tillgång till. eller så kanske det bara är min sega mor och hennes sambo som saknar de flesta kanalerna?! samma sak med efterlyst, som också går på trean. varför just trean? fler personer skulle kunna se galan/programmet och hjälpa till. skänka pengar, eller kanske hjälpa till att lösa ett brott. finns förmodligen en hel del anledningar, jag tycker bara det är korkat. detta har retat mig bra länge kan jag ju säga iaf. aja, nu fick jag det sagt iaf.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0