besviken

"Det har jag vetat länge." och/eller "Jag lovade att inget säga." Okej, men det låter ju tiptop. Kanske bara JAG som tycker det är viktigt att få veta? Ingen som förstår det eller?

Jag blir så jävla ledsen. Att du inte skulle berätta, det fattar väl jag också. Fegheten är väl enorm. Eller vad fan man nu kan kalla det. Det drabbar väl inte mig? Men att ni andra ändå kunde knipa käft om en sådan grej? "Jag är säker..." Det kanske är upp till mig att bedöma? Undrar hur kul ni hade tyckt det varit om vi vänt på historien...

Jag må överreagera, men då får väl så vara fallet. Förtroende, visst. Men till vilket pris?

Nu ska jag jobba i fem timmar till, och sen ska jag begrava mig i hennes famn. Då känns det iaf bättre.

Kommentarer
Postat av: Micka

Usch detta lät inte bra burkan!! :[

Detta med förtroende kan vara skit om det missbrukas.. Bajs på det.



Stor kram från mej!

2008-10-19 @ 16:23:35
URL: http://herrkaj.blogg.se/
Postat av: icka

Oj, vad har hänt gumman! lät verkligen allvarligt, jag finns det vet du, detta har jag inte kunnat läsa av dig, måste man ha en dator för att läsa sånna här tankar?

2008-10-28 @ 22:39:34
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se
Postat av: icka

Oj, vad har hänt gumman! lät verkligen allvarligt, jag finns det vet du, detta har jag inte kunnat läsa av dig, måste man ha en dator för att läsa sånna här tankar?

2008-10-28 @ 22:40:58
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0