sleepy

Jag är så sjukt trött, att jag på helt allvar tänker gå och lägga mej nu. Klockan är sju och jag kan faktiskt inte komma på en enda anledning till varför jag ska vara vaken. Upp med tuppen imorgon vid sex, och sen befinna sig på jobbet vid sju. Känns som en bedrift att klara det, för tredje dagen i rad.

Sen har jag insett att det finns en anledning till att en arbetsvecka normalt sett är fem dagar. Jag har jobbat sen i söndags och är nu SJUKT trött. Men what the heck, man får ju pengar iaf. Och så kan jag med gott samvete vara ledig när älsklingen flyttat hit. Sweet!

Annars har idag varit en bra dag. Jobbat med Gunilla, fränt värre.

Nej, sova var det ja. Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska försöka ta mig ner till Åmål rätt snart...är dålig på det, jag vet...

Hoppas ni får en bra fest på lördag, här ska iaf festas järnet!! :)

Puss puss

2008-11-06 @ 19:07:10
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0