kalops!

Mitt hem i dagsläget: det ser ut som om en galenpanna har gått lös totalt här! Och jag börjar fanimej tröttna på det!

Tur är väl då att jag faktiskt kan göra något åt det? Att jag faktiskt får plocka upp allt? pfft. Och det trodde ni på eller? Nej då. Klart jag inte ska rota i hennes saker. Men jag spyr snart åt denna lägenheten. Spelar ingen roll hur mkt jag städar, det blir aldrig helt snyggt ändå. EFTERSOM DET ÄR KARTONGER, PÅSAR OCH DIVERSE ANNAT i både kök, hall och klädkammare. urk.

Jag ska försöka ordna resten under dagen iaf, så får hon plocka iordning ikväll. Så ställer jag mig vid spisen och fixar mat. I eftermiddag/kväll vankas det kalops, potatis och rödbetor. Mums! (hoppas iaf på ett mums, aldrig gjort det förut... recept-ryttare - that's me!)

I övrigt är det bra. Jag har träffat Maria flertalet gånger det senaste. Och det är fucking amazing! Jag har fortfarande inte träffat Marie & Annie, pga att min förkylning var segast. Nu är jag dock frisk, eller åtminstone jäkligt nära. Så nu hoppas jag att det inte dröjer så länge till. Och jag har min snos på hemmaplan. Så jag ska då rakt inte klaga.

Glöggen är färdig också, den ska bara tappas upp på flaskor!

Ajuste, måste ju skriva ett grattis till Alice & Stefan som fått en son. Grattis till er båda! Ytterligare en bebis att vara nyfiken på! :)

Kommentarer
Postat av: Liz

JAG SKA, JAG SKA, JAG SKA!!!

Va glad att jag äntligen har flyttat in istället för att klaga på något som snart ska fixas. OM du är trött på alla kartonger så är jag trött på ditt tjat

2008-11-25 @ 17:46:57
Postat av: Anonym

hemskt..

2008-12-02 @ 14:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0