jävla kärring!!

[...en lång diskussion ang lunginflammation, sängläge etc...] "Visste du det, Lisa?" Åh vettu, jävla idiot. Är det en chefs uppgift, att idiotförklara anställda inför deras medarbetare? För jag kände mig ju jävligt smart efter den där kommentaren. Inte! Om man har jobbat i 3,5 år med samma sak, klart som korvspad att man lär sig något! Eller?

"Om du undrar något så får du ju fråga". Eh, jaså? Jag trodde man försökte förtränga sin fundering, och hitta på något annat istället. Är det inte så?!

Fy fan! Jag har varit rosenrasande hela dagen, och än värre blir det varje gång jag tänkt på den där. Ni som håller med mitt tycke om denna människan längtar nog lika grymt ni, till Januari nästa år. Jag gör snart en Anna och lämnar rummet när hon kommer dit. Jag står inte ut med den där...

Annars idag har jag mest jobbat. Sen ätit. Och sen blev klockan 20:21. Fy fan vilken jävla dag!

Sen stör jag mig på två saker i Bonde söker fru.
1. Kan inte den där förbannade Hanna öppna ögonen när hon pratar? GAH!!!
2. "Jag tycker om när en tjej står på egna fötter" Egna FÖTTER? Det heter "stå på egna BEN!!!" Idiot.


Usch så jag är irriterad nu för tiden. Får se fram emot festen på lördag istället. Jojjot fyller 25, klart hon ska firas! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Japp tycker jag du ska göra :) hata hata hata!!!

Puss

2008-11-05 @ 20:38:46
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp tycker jag du ska göra :) hata hata hata!!!

Puss

2008-11-05 @ 20:39:02
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: icka;)

men va!!!!

hoppas du idiotförklarade tebax då=)

längtar oxå till på lördag....

kram

2008-11-06 @ 12:58:35
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0