den är bautastor!

Åter till verkligheten. Som om jag någonsin lämnat den, men visst.

Sitter själv här hemma, kollar på Idol med en bautastor tvåliterspetflaska med Cola Zero som döljer tv-skärmen lite halvt. Vet inte om jag ska känna mig patetisk eller bara gilla situationen. Sista fredagen jag kommer sitta ensam. Sista helgen jag själv kan dricka upp Colan. Last weekend of freedom? Älsk, take it with a nypa salt.

Nej, skämt åsido. Det ska bli så jävla överskönt att få hit henne på heltid. Jag tror på detta, trots att det finns folk som verkar tvivla. Nästan så man glömt hur det känns att slippa gå och lägga sig själv, eller hur skönt det faktiskt är att vakna bredvid den man älskar. Tänk att få en kram av den man älskar, när man som bäst behöver det. Underbara tanke!

Nej, nu får det nog ta och vara sluttjatat för mig. Besök-statistiken har sjunkit kraftigt, and I don't blame you.

Jag ska sluta klaga på chefen. Jag ska sluta tjata om konvertering. Jag ska sluta tjata om mitt-liv-som-nästan-singel. Och jag ska faktiskt sluta tjata om jobb.

Tror ni mej? pfft. Tur det! ;P

Medicinsk grundkurs var det ja. Gitler, är du beredd? :)

Kommentarer
Postat av: Liz

Men vem tvivlar?

Vi har varit tillsammans snart ett halvår!!! Kan folk sluta tvivla.



Och du, vill du dricka upp colan själv så kan vi allt köpa en varsin ;P hehe



Vill du ha ensam tid ibland kan jag alltid se till att du blir själv ett tag.



Detta kommer bli helt perfekt!



Älskar dig sötaste du..

Puss & bus ;)

2008-11-07 @ 21:52:10
Postat av: icka;)

ja vem tvivlar?

jag tycker om att se dig lycklig ju gumman, vem som riktig vän gör inte det? och det e du ju med Liz=)

vore ju roligt att lära känna dig oxå Liz!=)

vi syns i kväll på festen!!!

kram å pöss....

icka

2008-11-08 @ 12:42:17
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se
Postat av: Micka

Jag håller tummarna för er två!

Tycker ni är så sockersöta ihop!

Se de som en utmaning! Ni två mot världen! ;]



Kram på dej!

2008-11-08 @ 15:06:28
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0