Utmaning!

...Allt för dig Icka! :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- "allt hon behövde: tidningar, askkopp, tändstickor, cigaretter" Ur Präriehundarna av Jonas Gardell.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- En halvrutten äcklig banan.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
- CSI igår kväll, har jag helt för mig.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
14.13 (klockan är 14.05)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- Fågelkvitter och en bil som kör förbi.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- Var iväg till Expert och ordnade Bredband. Tadaa, nu har jag det hemma hos moi! :)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
- Ickas blogg, och innan det bilder på fiskmåsar. (det där jävla skrikdjuret/bajsmaskinen)

8. Vad har du på dig?
- Baggybrallor och ett gult linne.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja, det gjorde jag allt. Men nu har jag glömt vad... 
10. När skrattade du senast?
- Åt mig själv nyss, när jag sjöng låten om Farfasar! ;)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- En bläckfisk? Nae, men två skitfina tavlor på mörkhyad gubbe.... Jazz-stil.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
- Ett styck ful människa som var snuskig på HC för några år sedan. "Men följ med mig hem då, jag vet att du är nyfiken." Eh, NEJ!!!! Han är konstig, och han såg jag förut.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- Seg. Jag dör av hunger samt ryggsmärtor.
14. Vilken var den senaste film du såg?
- Någon B-skräckis. Kommer inte ens ihåg vad den hette.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- En bostad i Thailand, saker som gör mina nära och kära glada, massa resor och förmodligen en massa andra saker.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- Mina bröst blev en gång döpta till B1 och B2, utav min dåvarande pojkvän Christian! ;D

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Klurig fråga. hm. Krig och svält är ju självklart. Så, religionens negativa inverkan på oss människor och våra relationer till varandra?

18. Tycker du om att dansa?
- Jag dansar aldrig nykter någonsin... Ge mig sprit och det blir genast kul. Men vad är väl inte kul då? :P

19. George Bush?
- Ett styck drethög. Ful också.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- Lova och Leon.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
- Javisst, utan tvekan.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Nämen hej, det var inte igår. (och sen brista ut i sång. Sången om Farfasar kanske?)

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
- Emma Ljung, Lizette, Fröken Melon och Mikka.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Haha vafan mycket farfasar där alltså.. kul du ;P

2008-05-19 @ 20:19:01
Postat av: Anonym

faan skojar du b1 å b2 det heter ju mina :)
det visste inte jag ( gapskratt):)

2008-05-19 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0