grinete

Ja, det är precis vad jag är! Hemsidor som man blir utloggad från stup i kvarten gör mig rosenrasande. Någon vänlig själ som sitter på lösningen, och känner för att delge mig denna?

Misär, kräks och sura miner. GAH!

Aja. Gratismat gånger två idag. Först hämtades gratisportionen ut på Konsum (lite som en gåva efter Vårruset), sen till Icka för att gott nog bli bjuden på mat där. Hel oväntat, mkt välkommet. Blev en miss med frukosten där ja...

Varför ska folk ogilla det? Leva sitt eget liv och skita i att moralisera kanske? Vet inte varför jag bryr mig egentligen, men hur roligt är det?!  Åh vettu!!

Bertil var precis lika söt idag. Lilla dunboll! :)

Kommentarer
Postat av: icka

hehe skit i dom där människorna dom har bara fördommar å mår allmänt Skit själva helt enkelt själva :)

bertil e sååå himla go å söt ( han e min oxå kan ju va mig han brås på) :) hahahaha moohaa!!!

2008-05-21 @ 21:49:20
Postat av: Micka

Iiih! Fick mitt schema idag! Ser mkt lovande ut vill jag lova fröken Jooog!! :]

2008-05-23 @ 11:34:04
URL: http://herrkaj.blogg.se/
Postat av: Anna

Miss you!!! Planerna att komma ner och festa med er till helgen är nu större än ngnsin!!:D

Frågan är om det blir med eller utan FF...



Puss o kram

2008-05-23 @ 11:49:06
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0