mannaminne

Min blogg lär vara den tråkigaste i mannaminne. Ingen bloggar så sällan som jag, har så fåordiga inlägg som jag, så innehållsfattigt som jag...etc. Men vad ska jag blogga om då?

Mitt liv som arbetsnarkoman(-wannabe)? Om förra veckan, som jag varken vet vad som är lämpligt att nämna, och/eller vad som verkligen ska utelämnas? Om massa tankar som flyger i skallen, vad tänka - vad göra? Egentligen så är väl hopkoket av detta en rätt så bra blogg. Men jag tycks inte kunna skriva ner mina tankar och mitt liv just nu. Jag som egentligen älskar att skriva.

Mitt liv i korthet;

trivs som en abborre i sötvatten på jobbet, förra veckan kunde inte varit mer perfekt (nämen? oh yes!), bullarna som bakades blev urperfekta, det var härligt att se mor och dotter tillsammans - båda med ett glatt humör, maria har blivit sååå liten - tror bestämt att vi får planera in en räd till typ karlstad, grattis till nya jobbet micke!!!, snart blir jag gammal - får väl firas med några drinkar kanske?!, saknaden gör sig grymt påmind - mycket i mitt hem påminner om dig (mest tumme upp, dock lite jobbigt), april kommer bli promenadernas månad helt oavsett väder - snigglera sa vinne!, sommaren tycks bli kalas - jobbmässigt sett, sjukskrivningar talar till min fördel - lite som skadeglädje?!, ännu fler underbara band till Peace and Love! [...] sist men inte minst --> jag längtar mig blå efter FREDAG! då vankas det dejtande som jag längtat efter sååååååå länge. Oh, me like! :)

Kommentarer
Postat av: L

Nämen.. Jag tror bestämt att fröken inte skriver lika utförligt som så brukar göras..
Dejtande är bra ;P Oh yes! hehe..

2008-03-19 @ 23:43:41
Postat av: Anna

Vad erbjuder du?? :D

2008-03-20 @ 11:36:35
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Ida

hmm...vag kan det tänkas vara som hände förra veckan? månntro något som har med vårt samtal kanske, var lisaliten befann sig o så? ;)

2008-03-20 @ 17:32:23
Postat av: Frida

Alice in videoland ftw ! :D

2008-03-20 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0