världens sötaste tjej!

Ja, jag har nog faktiskt träffat henne. Återigen blinkade ett, för mig, okänt nummer på mobilen. ...en mobil som låg på kontoret på jobbet kan tilläggas. Ring Röstbrevlådan. Visst. Blombud! :)

Fick hoppa till entrén på jobbet, väl där fick jag världens finaste bukett med tio röda rosor, med en massa annat runt. Hon är ju bara för söt!

Vissa håller koll på datum, två av dem är väl hon och jag. Så jäkla underbart gulligt! Behöver jag tillägga att jag gick runt med ett brett leende hela kvällen?!

Idag blir det besök här. Middag när hon anlänt, härligt. Varit dåligt med mat på jobbet idag. Kanske ska ta och knapra lite melon kanske, köpte ju faktiskt en hel igår. Charm, eller?

Midsommar imorgon, så jäkla skoj!

Nej, hugga melon var det ja... Wish me and my fingers good luck! ;)

Kommentarer
Postat av: icka

Good Luck ;)

pöss

2008-06-19 @ 22:31:59
Postat av: Frida E

Aw vad sött :D Glad för din skull :)

2008-06-20 @ 13:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0