skogsmys på ängen

Vilken helt underbar gårdag! Låg ute i solen i flera timmar och bara lät mig stekas. Svetten rann, men lika glad för det var jag. Förmodligen inte min jävla förkylning, men vad gör man inte för att hudtonen ska bli aningen mörkare? Uppenbarligen allt och lite till. tss.

Åkte in till stan med Mor, och kidnappade min dator ut i skogen. Mams och Thoms skulle betala räkningar, och jag behövde fylla i lite uppgifter på VK. Sagt och gjort. Passade även på att handla hit lite middagsmat i form av hamburgare. Gott värre må jag lova!

Natten spenderades i "festlokalen" (snyggt ord Mamma, verkligen...), och efter en underbar filfrukost begav jag mig återigen ut i solen. Jag älskar att vara här ute på somrarna!

Ikväll blir det dock till att sova hemma i min egen lya. Imorgon ska jag ju iväg till sjukgymnasten igen, och jag varken orkar eller får gå den långa sträckan härifrån in till stan. Så det blir till att tillbringa kvällen i ensamhet. Om nu inte Frida har lust att hitta på något. Håll tummarna, gott folk.

Gunilla min vän, jag vet att du har det grymt tufft nu. Önskar jag kunde göra något för dig, dock svårt i en stund som denna. Tiden läker, även om det aldrig kommer försvinna. Finns här om du behöver mig!

Kommentarer
Postat av: Emelyy

Jepps, nu har jag en blogg, bättre sent än aldrig! :) Puss

2008-06-03 @ 12:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0