liten utmaning av liten E

Blev utmanad av lilla Emma, så jag får väl försöka göra henne glad genom att svara på dessa frågor.

REGLER:
*Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor
*Välj ut 6 personer att utmana
*Låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen

Fem saker som finns på din "Att Göra-Lista" idag
- Ordna trollhåret innan avfärd mot jobbet
- Fylla i kassakorten på a-kassans hemsida
- Diska när jag kommer hem ikväll [...]
- Övertala älsk att ta ledigt nästa vecka
- Boka biljetter till Stockholm

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sedan var jag hela tolv år. Tror det var ungefär då jag började fridyka. Var väl i den vevan Mamma träffade Thomas tror jag, om inte året innan. Annars gjorde jag väl det tolvåringar på sommarlov gjorde mest; badade och umgicks med alla vänner!

Ställen du bott på?
Från det att jag föddes till att jag var runt fjorton bodde jag i huset på Norströmsgatan. Mamma, Pappa och jag bodde där till åtta års ålder, då mina föräldrar gick skilda vägar. Pappa fixade radhus på Camillagatan, så även där har jag bott. Mamma träffade Thomas när jag var elva/tolv, och några år senare flyttade vi ur det gula huset i stan och flyttade hem till honom. Lantligt med massa djur, underbart! Flyttade till egen lägenhet i början av februari i år, och där befinner jag mig fortfarande. Så ja, inte så många ställen, men ändå några.
 
Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?
- Åka på en låååångresa
- Försöka köpa lycka; i form av massvis med kul prylar
- Ordna glada miner på de i min familj och mina vänner.
- Skänka pengar och nödvändigheter till bättre behövande
- Utrota måshelvetena som väcker mig varannan timme, VARJE natt!!

Jag "utmanar" Anna G, Micka, Melon, Icka, Snos & Lina.

Kommentarer
Postat av: Anna

får bli ikväll de darling, men den ska göras promissss!!!

2008-06-30 @ 13:13:44
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Utmaningen antagen!

2008-06-30 @ 15:58:11
URL: http://herrkaj.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul med utmaning!! Får bli imorgon tror jag

2008-07-02 @ 15:40:40
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0