idiotisk fråga

Jag måste ställa en mer eller mindre idiotisk fråga, så här innan sömn.

Kan bananflugor växa? Och då menar jag såklart MYCKET, så man verkligen ser skillnad. Så att istället för att de är små och hemska och blir till svart "bös" på händerna när man mosar dem, så blir det en stor jävla splatt-fläck. Är det möjligt?

Ehm. Är det inte möjligt så undrar jag baskemig vad det var för äckel som jag nyss mördade. Aja, får väl fundera på det en sväng.

Kök städat, bara badrum och vardagsrum kvar. Sen har jag bokat biljetter till Stockholm ToR också. Dags att städa nu älskling, för jag ska baskemig spana! ;D

Kan inte Berit eller Britta bli med barn snart då? tss. Vore så himla najs!

Ne, ska faktiskt upp tidigt imorgon. Dags att bege sig mot sängen, efter en tur till soptunnan då, vill säga. Natti på er, sötnötter.

Kommentarer
Postat av: icka

du kan säkert ha sån tur och jag otur att berit kan löpa just nu, hon e svår att se det på verkligen men extra kelig och extra hög svansföring och skriker mer än vanligt nu hehe!!

va skoj att du ska ta dig till stockholm äntligen gums..... det kommer gå fin fint..

jobbar du i möra?

jag börjar 13.00

pöss å kram

2008-07-01 @ 08:03:09
URL: http://icka83.blogg.se/
Postat av: Liz

Nää inget span här inte :P Orka städa..

Du får allt nöja dig med att spana på mig istället ;P

2008-07-01 @ 18:37:19
Postat av: Mikaela

Spindlar är äckliga!!!! Hatar dessa kryp av hela mitt hjärta!! Uuuuusch!!



Börjar sakta men säkert att krypa i mej.. Måste snart tillbaks!! Hahahaa!

2008-07-01 @ 21:33:06
URL: http://herrkaj.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart att de kan växa och bli stoooora!!!! :D

2008-07-02 @ 15:39:55
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0