Hasse, Bosse och Mu:arna

I söndags eftermiddag bar det av ut mot Värmlands Näs och Ölserud. Lindas mor Lilly och hennes karl Olov skulle påhälsas. Mycket trevligt. Möttes av ursöta kossor och en spritt språngande galen hund. Snacka livrädd feg Lisa. ehm. Efter en fin omväg över halva gräsmattan och lite klättrande över utemöbler var jag iaf inne i huset. Hunden satt fast i kopplet utanför...i ungefär en kvart. Sen kom han in. Galen. Glad. Hoppande. Ja, jag är faktiskt reserverad mot hundar. Och den där labrador/bordercollin var faktiskt rather big. Aja. Han var söt iaf. Och luktade blöt hund. Blä. Rocky var namnet.

Fettlös chokladkaka och kaffe bjöds, därefter lite sol på trappen. Pratade med Lilly samtidigt som Linda sov en sväng. Vi var nog lite småbakis båda två tror jag! tss.

Film, kasslersallad och mys under kvällen. Underbart!

Dagen idag erbjöd till en början kel med ett styck urfet katt. En katt med namnet Hasse. Jag som tycker "mina" katter har annorlunda namn; Axel & Sune. Ack så man kan bedra sig! haha.

Sen tur till Karlstad. PMS-humör totalt på mig. Fy fan! Så det blev väl inget störra shoppat för min del. Alkohol och lite annat mox. Inga Bosse:ar heller. Sorry snos. Helt upp till dig att ordna nu, my love! ;P

Nu känner jag mig mest blekfet. Kan det bara inte ta och bli sol igen? Och varmt. Då blir man lite mindre, och mkt brunare! Yey, gudaplan!

Kommentarer
Postat av: icka

solen kommer i möra gums=)

2008-06-16 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0