i brist på Du

Surfade runt och kikade bloggar, och hittade denna listan. Tänk tidsfördriv. I brist på söta personer att umgås med, och urbra filmer att villa bort alla tankar med...

10 favoriter
Dialekt: Norrlänska, utan tvekan. Så charmigt!
Mat: Pasta går alltid hem, likaså tacos.
Låt: Amanda Jenssen - Amarula Tree
Tecknad figur: Baloo, lätt!
Sport: Dykning
Komiker: Grymt svårt, finns så otroligt många
Veckodag: Lördag
Glassmak: Pecannöt/Kola
Soloartist: Jack Johnson

9 för tillfället
Humör: Blandat. Saknar min snos! Skrattat mig hes på jobbet...
Tanke: Undrar om jag kommer bli inringd att jobba extra i veckan?!
Kläder: Harems (!) och en skrikrosa t-shirt från VeroM.
Bakgrund: Solnedgång på Korfu, grymt vackert!
Känsla: Svårbeskrivlig.
Tid: 20.29
Bästa sak: Mobiltelefonen
Irritationsobjekt: Tjatiga och sura tanter, grannen och hennes ständigt högljudda tevehelvete! (även kl tre på natten, tro mig...)

8 första
Bästa vän: Sandra
Husdjur: Guldhamstern Alfons
Kyss: Herr C kanske?
Piercing: Bortsett från hålen i öronen (som togs i trean på gymnasiet) så har jag inga
CD skiva: Någon med Nordman
Bil: Brist på både bil och körkort
Ord: Aaru, "mamma" är väl ett säkert kort

7 senaste
Telefonsamtal: Älsklingen
Mat: Mesopotamia kebabtallrik från Åmåls Pizzeria. Firade in semester på jobbet!
Dryck: Jaffa Apelsin
Biltur: Illern - Åmåls Pizzeria ToR
Tv-program: Nigella kort och gott, tror jag det var...
Spelad låt: Sirusho - Qele Qele, Armeniens bidrag i ESC -08 :)
Köpta klädesplagg: Kommer faktiskt inte ihåg... Illa värre!


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Yep, Andreas.
Brutit mot lagen: Jorå, en eller annan kanske.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: "Lisa, dags för det traditionella nakenbadet!!" ..eh, vem har inte?
Varit med på TV: Det tror jag väl inte, nej.
Varit med i tidningen: "Lilla Lisa får representera alla [...]" Klart jag har. Förstasidan väl! ;P


5 nej tack
Skolämne: FYSIK!!!
Mat: Blodpudding, lever...
Musik: Metal / Opera
Dryck: Mörkt öl, tänk Guiness
Djur: Blodiglar, sniglar, RÅTTOR!!!, spindlar, gråsuggor, klägg, andra äckliga kryp...


4 saker
Du gjorde igår kväll: Pussades med den bästa, skrattade åt densamma, ordnade med mat, pratade med världens bästa Mor!
Du kan höra just nu : Telefontjuuuuuuut från teven, barn som skriker... Pretty much it!
Du inte kan leva utan: Familj och vänner
Du gör när du har tråkigt: (tolkningsfråga på vad som menas?) 1. Städa och diska = uttråkad jag. 2. Uttråkad jag --> läsa en bok, hög musik, film, telefonsamtal till någon kul person...


3 personer

Du kan berätta allt för: Maria, Mamma, Åsa
Du tycker om: För många för att få plats här
Du inte gillar: De få jag inte gillar vet det med sig, det lovar jag

2 val
Coca Cola eller Fanta: Coca Cola
Hund eller katt: KATT!


1 önskan
Pengar kanske inte är allt, men tänk så mkt man kunde göra om man hade det. Så jag skulle nog säga en enormt stor lotterivinst. Allt för att köpa lyckan till mig och mina vänner, om det nu ses som en möjlighet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0