tzatziki vs. prinskorv

Jobbade kväll idag, med fröken Kaj. Meget nice! Fröken skulle iväg på fest efter la work, känner mig aningen avundsjuk. Aja, min tid kommer väl! :) Hade med mig kycklingwrap med tillhörande tzatziki, något som jag satt och knaprade i mig då tanterna mumsade (?) prinskorv och någon potatis-smet som skulle föreställa stuvad potatis. Ibland skäms jag över maten jag tvingas servera. Vem skulle vilja ha en simmig omelett med grådaskig sparrisstuvning till kvällsmat på en fredag? Förmodligen inte någon...

Det sägs att de ska kunna styra över sina måltider. Bullshit!

Glad att jag fick äta min kycklingwrap iaf, urmumsigt! Champinjoner, majs, sallad, gurka, vattenmelon, fetaost, tomater, kyckling & tzatziki - allt inlindat i tortillabröd. Så jävla underbart! Iiiih. Ibland kan tom jag ordna till vettig måltid! hihi.

Satt och halvkikade på tv förut, Ghost Whisperer var programmet. Sen fick jag en flashback så att tårarna bara började spruta och jag knappt kunde se. Någon sade; "Du ska inte vara ledsen, för det är inte jag" [på ett ungefär] Ja, precis så sa min Mormor till mig för ganska exakt ett år sedan, då hon låg på sjukhuset... Några dagar senare fanns hon inte längre. Ett år sen hon försvann den 26e Juli. Det gör ont, jag gråter så jag skakar...

...pallar inte, får återkomma ngn annan dag...

Kommentarer
Postat av: icka

uu ja som sagt läskigt e ordet....

förstår att det känns ur jobbigt gumman... detta tar ju tid som sagt...

pöss å kram

2008-07-18 @ 13:12:17
URL: http://icka83.blogg.se/
Postat av: Frida E

Du skulle vart med på festen . Det var urkul ! :D

2008-07-18 @ 13:59:59
Postat av: Fröken Kaj

Tog både två o tre öl för din skull fröken Jog. Tack för att jag fick vika av tidigare! Mycket uppskattat o jag står i skuld! Tart både 6:an, 7:an o 8:an någon gång när vi jobbar. :P

2008-07-19 @ 01:59:47
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0