swimmingpool i hallen

Kan väl börja med att berätta att resan till Stockholm gick helt smärtfritt. Jag klarade bytet i Karlstad med bravur, och jag var inte vidare värst galen på Cityterminalen i el Stockholmo. Pluspoäng på mig. Alltid underbart att få träffa älsk efter några dagar isär... Dagar där vi inte ses hatas, MYCKET! Åkte iaf hem till hennes bror Peter för att tillbringa kvällen/natten/helgen. Mat från donkas och massa mys, älsker't!

På fredagen vaknade jag grymt tidigt, fröken skulle till jobbet. Själv sov jag vidare, bigtime. Vaknade nämnligen drygt en minut innan älsk kom hem från jobbet, vill säga vid halv två. Aja, ingen skada skedd. Dusch, frulle och sedan banades väg mot Skansen. Vi hade skitlång tid på oss där. Hela TVÅ TIMMAR! ;D Tur man är rädd för både råttor, spnindlar och annat äckel - så vissa ställen kunde springas förbi. Var iaf grymt mysigt att vandra runt där.

Lördag betydde Cosmonova och promenad med ett styck Hassebass (? - tänk Tindra. ett styck ursökt hund). Bion var urtuff och hunden älskades totalt. Ytterligare pluspoäng, Asil Esereht gillade en hund. PÅ  R I K T I G T!

Söndagen betydde packning, skogsbesök på gammal gymnasieskola och färd mot Åmål. Med fetaste godispåsen i knät. [Bilder från helgen kommer inom kort.]

Mindre kul var historien när man kom hem. Fy i fan! Smärre swimmingpool i hallen, taket hade läckt. Aja, inte mkt att göra åt en seeeen söndagkväll. Var bara till att pressa i sig lite mat, torka upp vattnet och hoppa ner i sängen. Jobbet kallade...

Ringde hyresvärden igår, och efter en del mas kom hans lilla vaktmästare hit och spanade. Som jag trott, de lär bli tvungna att byta mitt tak här i lägenheten. Gubbarna två skulle komma hit och spana idag, men fortfarande inte hört något. Ibland kan man fan bli sur för mindre...

...tex som för att jag inte vet vad DU vill äta till kvällsmat? Måtta lilla du.

Ledig i dagar fyra, får se vad som händer. Kanske ett besök i Ed och Fredrik, är ju tre år sedan han tog livet av sig på torsdag. Hate this... Sen är det Bluesfestivalen i helgen, så jag antar att alkoholhaltiga drycker är något som kommer intagas; mumma!

Ne, sluttjatat på mig. Får försöka ordna bättre humör på hon denna där.

Kommentarer
Postat av: icka

fyy fan vad tiden går fort.... hela tre år sen :(

kram

2008-07-08 @ 22:15:19
URL: http://icka83.blogg.se/
Postat av: Neodome

Hahah vem vet :P

2008-07-09 @ 21:15:28
URL: http://neodome.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackars dig som snart inte har ngt tak över huvet... :D Vad hände med partyprinsessorna som skulle inta Karlstad egentligen??? :)

Kram på dig

2008-07-11 @ 12:06:00
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0