söta kommentarer...

...fällda av tanterna på jobbet kan vissa dagar hagla... Och tur är väl det!

Glömde skriva denna specifika kommentar häromdagen, då jag slutat. Kan ju bero på åskan som skrämde livet ur mig, så jag var tvungen att åka hem till Maria & Anders för att spendera resterande delen av kvällen där. Samt natten då, ska väl tilläggas.

Åter till tanten. Vi satt och pratade ålder, och hur gammal hon trodde hon skulle bli. Vi chansade vilt på 110 år, för att se reaktionen. Ja, vad ska man säga? hehe.

"110 år tror jag nog inte att jag skulle vilja bli. Ligga där som ett offer. För det tror jag att man gör..."

HAHAHAHA! Visste inte var jag skulle ta vägen! ;D Offer? hihi. Ibland älskar jag mitt jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0