ensam igår, sambo idag

Trippen till Göteborg var helt underbart. Att få umgås med mamma i några dagar var toppen, och att äntligen få träffa Anders och Per-Olof igen var minst lika bra. Kom då ner till dem i måndags kväll. Massa prat, titt på dokumentär om Mamma Mia!-musikalen samt mat & vin. Kärlek!

Efter några timmars sömn var det fika hemma hos Mammas kusin Stefan med tillhörande barn, tillsammans med Ulla-Beth, Björn, Mor, A & P-O and myself. Goda smörgåsar och trevligt sällskap. Åkte efter det för att inhandla lite nödvändigheter (bh & skojorta), och sen långtidsmiddag. Härligt.

Sen var det dags för det vi alla väntat på --> MAMMA MIA!!! ;D Okej, filmen var underbar, men inget slår musikalen! Anders var överlycklig, vi andra likaså. Artisterna helt underbara, och stämningen grym. Vad kan man klaga på? Inte tin!

Hemfärd idag. Väl hemma var det bara till att ordna lägenheten, skulle ju iväg och hämta min håriga sambo. Sagt och gjort, vid halv tre var vi här. Jag, Mamma och lille Bertil. Hann spanade snabbt runt i lägenheten, kissade - åt - somnade. Bra katt. Spinna är han guru på. Likaså att sova. Och äta såklart. Trevligt att ha ngn att komma hem till, om än "bara" en liten katt.

Jobb imorgon, turligt nog med Katarina. Får förklara situationen, så jag kan rusa hem ngn gång ibland och kolla till den lilla. Vill ju inte direkt att han ska riva stället! ;P

Jag saknar min "hon denna där" så otroligt jävla mycket så ni förstår inte... Kom hit!!

Kommentarer
Postat av: Liz

Jag och Bertil ska nog blir bästisar tror jag..

Han måste ju ta hand om min Lisa när jag är borta.. ;P

2008-07-30 @ 23:36:40
Postat av: icka

hoppas det går bra nu med lille bertil så han inte gör sönder några möbler eller dyligt hehe

ne då det gör han nog inte men man vet ju aldrig

själv så vet jag du kommer sköta om han perfekt så e inte ett dug orolig på det iaf

kram syns på jobb

2008-07-31 @ 12:23:32
URL: http://icka83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0